Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ett verkligen lyckat projekt. Mycket stilfullt
Nu har vi äntligen fått dit vår romex epoxi/hårdfog, jag har haft en pall ståendes i garaget i 1år nu...men nu är den på plats. Alla fogarna fick först sugas rena från skräp och vanlig stenmjöl till 2-3 cm djup innan det var dags att skrapa och sopa ut fogmassan. Det räckte givetvis inte utan jag måste beställa några säckar till från flisby.Jag tycker det blev ganska bra tycker dock att sandkornen var lite för stora...men det ser verkligen ut som vanlig stenmjöl. Min fru sa att det var vanlig stenmjöl ...hon fick provhugga med en kniv....hon fick inte bort ett sandkorn...lika hårt som cement.Vi får se om det är bra eller inte om några år...
Tack, det är en rätt skön känsla när man får jobba och skapa något själv, och just vid poolbygge verkar det ju bli en del egenarbete.Har sett att du har legat i en hel del själv också.
Känner igen den känslan Nu ligger vi i startgroparna för ett nytt projekt. Har precis skickat in bygglov för ett enplanshus i sten. Givetvis med pool
Hei!Har du en url/informasjon om denne romex epoxi/hårdfog? Jeg har lagt 40x40 betongheller med herdende fugesand, men dette tåler ikke hard rengjøring med høytrykksspyler.