Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Eone skrivet juni 27, 2009, 23:21:32:32 42!!! 42?! "Skrivfel eller...?! Vill man ha upp graderna till det eller har VP'n "låst" sig.....? Måste få fråga hur det känns att "poolbada" i det - liknar ju mer "vinter-jacuzzi" och "kropps-skållning" än skönt poolbad från min "point-of-view" men det kanske är toppen? (Luktar det inte "mjukgörare" i vattnet från hela linern....?) Oavsett - Trivs du med det är det bara att gratulera - bland det högst noterade grader jag sett! (Antar du står för kvarterets "dimbank" på sena dagen för det måste stå värme ur poolen som en gejser på kallt högfjäll vid kvällningen...akta så ingen ringer brandkåren och tror det brinner...) Mvh. "Poolbadaren"
42!!!
He-heNä jag skojar förstås...men många här blir ju alldeles tokgladaför att deras temp visar 31,4...och ökar...Jag hade 30 grader då jag kom hem från jobbet i fredags... VP stått på för länge.Inget kul alls att bada i, badkarskänsla...var är tvålen...?28 grader är min matchtemp. Inte en grad till.Som idag!Hur underbart är det inte då kroppen liksom kladdar ihop...att röra sig är en pärs i sig..sitter i skuggan...uff....!!Så drar man av sig, går ut i solgasset och dyker i...Den där underbara ilningen när 28 möter 38....Det är den jag vill ha.Den jag byggt detta paradis för...Underbart.
Fn så jag skattade åt dina funderingar ovan.Underbart!!Tack.