Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Torrt men kallt som sagt. Onödigt att släpa in saker som inte fryser sönder. Minimaster tar jag in bara för att jag då har en enkel förvaring av proberna och elektroniken kanske också mår bra på lång sikt.
Jag fattar inte vad är vitsen med Minimaster på en mindre huspool.Man måste bära tunga dunkar med potenta kemikalier i flyttande form, som kräver speciell hantering och förvaring för att inte reagera med varandra eller andra föremål.Man måste vinterstänga, förvara, byta dyra elektroder. Det krävs el och systemet kostar 20kkr!!!Nej tack! Jag tar min inline klorinator istället och när Cyanursyrakoncentration går upp efter 4 säsonger byter jag halva vattenmängden.
Du är bara sur för att du inte lyckades köpa den som såldes på forumet.....Du kan väl starta en ny tråd där du framför alla argument du har för att andra människor inte ska använda sina pengar till doseringsautomatik. Förstår att det måste vara sjukt irriterade att folk slösar bort sina pengar på sådant skräp.
- Om man är bortrest flera veckor i sträck under poolsäsongen.- Om man tycker att det är jobbigt att komma ihåg att lägga i pucken.