Efter lite välbehövlig semester i Stockholm med familjen är vi nu tillbaka för en slutspurt. Målet har varit att bli klara innan min semester är slut (En vecka till), dessutom kalas för lillgrabben på lördag som vi hoppas skulle innehålla poolbad.
Lyckades dessutom komma över ett par delar jag saknade när jag var i Stockholm, så nu är det fullfart som gäller. Igår satte vi listerna och väggmattan och idag for jag iväg på morgonen för att köpa golvmattan. Lagom hann vi rulla ut den när regnet började, uargh det skulle ju inte komma förrens till kvällen. Nu var goda råd dyra, men mattan låg kanon direkt, så vi drog fram linern och det tog inte heller många minuter innan den satt hyggligt på plats för att regnskydda resten.

Snabba ryck att sätta sista biten av linern
17 grader och regn i luften, inget väder för den badsugne kanske, men nu fyller vi iaf på vatten i vår pool, och den ser väldigt inbjudande ut (Tills man känner på tempen). Härligt att äntligen vara vid en sådan milstolpe som den här, blir väldigt mycket mer verkligt när man börja fylla på. Nu återstår bara ångesten för att dra igång systemet första gången och hoppas att alla kopplingar är riktiga.

Snart så...
Nästa steg blir att bygga pooltak och fixa det allra sista i maskinrummet undertiden poolen fyller.