Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ha ha ha ja jag ska vara ärlig med dig nu. var försiktig med pH proben. Det är ju en liten glaskula längst ut på den och den är rätt skör. Installationen gick utan problem för mig men när jag skulle pH kalibrera den så stötte jag till proben så dne gick i backen och glaset gick sönder så var bara att köpa en ny. typ 3000 eller vad den kosta...men men är man klantig får man skylla sig själv.har du använt puckar och har cya i vattnet så rekommenderar jag dig att börja med att tömma ut en massa vatten så du får ner cya till runt 10 ppm så kommer du får bättre reglering. ligger du fel i alka så höj inte utan avvakta, det är bättre med 0 i alka än att ligga inom värde.installationen i sit är lite korkad då det är anborrningsbyglar förutom till tempgivaren så du måste ha en bit som du kan kapa in den på. i övrigt ingen konstighet att installera, lite elvana krävs, antingen kopplar du på dosa eller sätter på en stickkontakt.nåt specifikt du undrar så är det bara att höra av dig. kan vara så att du inte kommer att kunna ansluta wifi beroende på programvaran i den (dom har bytt server adress) har du det problemet så hojta till så kan jag hjälpa dig där oxå.