Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nu kör vi ;-)Efter år av velande så blir det nu Pahlens nya jet swim Athlete. Prototypen till denna modell var jag och provsimmade i höstas. ...Fortsättning följer..
Kan inte låta bli att fantisera om att få hålla på med sånt här på heltid. Undrar om man kan hitta palm-köpare som är beredda att betala typ 20kkr? Byggtid ett par dagar, materialkost 3-4000:- Har massor med flera liknande idéer. Tänk om... man skulle hitta en lokal... investera i lite bättre prylar än vad jag har i mitt garage... beställa laserskurna detaljer... helst hitta en likasinnad kompanjon... säga upp sig från jobbet... bygga upp en firma... och köra... idéer är i alla fall ingen bristvara... Fast kör man vitt, så försvinner alla pengar till skattmasen antar jag.
Var provsimmade du den? Jag söker en modell med brett flöde av vatten utan luftinblandning. Som man kan se i kina swimspa med stora propellermotorer. Dvs där vattenmotståndet ligger stadigt o jämt under vattenytan. Inget plask, brus eller turbulent vatten som virvlar runt.Hur kändes denna att simma i, märkte du en skillnad mot övriga jets som säljs i Sverige?