Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
instruktionsboken är ju helt värdelös,
tackar för infon sköld har du tid och möjlighet/ork så får du gärna skriva ner dina inställningar
Verkar vara samma styrdator som i Gullbergs värmepumpar, så parametrarna hittar du i den: http://www.gullbergjansson.se/fileadmin/user_upload/Dokument/Manual/Poolv%C3%A4rmepumpar/Utomhuspool_och_spa/GJPASRW-08P_12P_15P_20P_30P_SV_EN_2013-1.pdf
Hej!Nu fick även jag upp ögonen för denna värmepump från Jula, vad tror ni är den ett bra köp för mig som har en Intex pool på 17kubik?Jula listar den nu med 5k rabatt (7995kr).Tacksam för svar eller tips på andra prisvärda värmepumpar i samma prisklass.
ja jag kan bara ge beröm än så länge, har 27 grader i poolen i dag, 23 kubikså från 20 till 27 på två dygn,avstängd i natt mellan 24 - 05 . sol i går, och moln i dag, jag tycker att det är bra betygsen om den håller i längden vet jag inte!! det får tiden utvisa
Jag får nog instämma enligt ovan talare....vi har nu 28 grader i en ovanjord pool på 18 m³ utan täckning. Den står visserligen på 50mm frigolitbädd och har solljus hela dagen (äter å andra sidan klor i sjuka mängder).Men Jula ger ju 3 års reklamationsrätt på fabrikationsfel och övrigt 2 år med 5 års kompressor garanti enligt medföljande dokumentation. Vet inte om andra tillverkare ger mer eller mindre!? Så just nu är jag nöjd...efter mitt problem med flödesvaktens strul!