Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Eftersom jag har 2 barn har jag lagt ner mer pengar på poolskyddet än vad min nuvarande pool är värd!!!!
Stenar och stenar, som komplement till mitt stå/gå/hoppbara skydd har även jag ett låsbart staket runt poolen!Men även om boverket anser att det räcker så är jag inte riktigt lika övertygad. När jag jobbade i Australien fick jag en förstahands erfarenhet vad ett tunt soltäcke innebär för en person som trillar i... Det var inte jag som trillade i, för den personen som trillade i trillar inte ner i pooler längre.....För ekonomin skulle ett soltäcke vara guldvärt men ur säkerhetssynpunkt förstår jag inte att de ens får säljas....Men det är mina åsikter och inget någon annan behöver följa.
Hej alla!Vi ska köpa solfolie till vår intex-pool tänkte vi och klurar nu lite på vart vi ska köpa den ifrån..funderade på rubins då dom låg bra till i pris men sen fick jag se att om vi köper från jf så kan vi få två täcken till samma pris som ett hos rubins...men isf kommer den i fel mått, går det att klippa till den själv?? Och är det värt att ha ett extra liggande tro?Hur länge håller dom?
Citat från: thesmurfen skrivet maj 26, 2011, 23:24:36:36 Hej alla!Vi ska köpa solfolie till vår intex-pool tänkte vi och klurar nu lite på vart vi ska köpa den ifrån..funderade på rubins då dom låg bra till i pris men sen fick jag se att om vi köper från jf så kan vi få två täcken till samma pris som ett hos rubins...men isf kommer den i fel mått, går det att klippa till den själv?? Och är det värt att ha ett extra liggande tro?Hur länge håller dom? Tjenahur stor är poolen i diametern?