Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
CiteraTaket ser jag nu som "hemligheten" jmf. med min poolstart...inte bra, närmar mig en icke önskad utgift... (...förutom "prestigeförlusten"...hoppas inte "Lotteröd" ser detta sett till mina tidigare "tak-statements"... )Mvh. "Poolbadaren" Så det är ett pooltak på väg till Ekeby inom snar framtid ? att du sakta, men säkert äntligen kommit på "hemligheten" Poolbadaren !!!! Din prestigeförlust kommer att rinna ut i sanden och bli ett minne blott den dagen taket är på plats Själv får jag väl, den dagen detta kommer att ske, gå ut och "sätta ett kryss i taket" för att du har kommit till skott I vår pool är det ca.13-14 grader i vattnet nu. Vinterstängde inte poolen utan lät vattennivån vara som den brukar och har haft pumpen igång vissa timmar per dygn. Chockklorade för 3 dagar sedan för klorvärdet var nere på en 2:a, har inte chockklorat sedan i mitten på oktober, tänkte det är bra att göra det nu, eftersom det fortfarande är för kallt för att bada. Nu går pumpen dygnet runt, och vi hoppas på många soltimmar framöver, då stiger vattentemperaturen snabbt.LOTTERÖD
Taket ser jag nu som "hemligheten" jmf. med min poolstart...inte bra, närmar mig en icke önskad utgift... (...förutom "prestigeförlusten"...hoppas inte "Lotteröd" ser detta sett till mina tidigare "tak-statements"... )Mvh. "Poolbadaren"
Slog just på värmen. +15 ute, +9 i poolen. Bad till Påsk