Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Var köper man 110v uttaget? vill också ha ett sådant ju..
Är det bara jag som inte kan komma längre än presentationssidorna på http://marinapoolandspa.com/Jag menar... Startsidan Ok,,,, sen när jag klickar på Visit our PoolStore,så kommer man dit, men det finns ju ingenstans där man kan gå vidare, tex för att se deras sortiment..... Nån som vet?
Vilken maskin jag köpte "Nitro" den städar kungligt bra. Ni som dammsuger själva beställ en och titta på när den arbetar eller gör något annat.Ett måste till poolen.
Om man beställer 2 st Nitros, kommer man undan med samma tullkostnad som om man beställer bara en? Sen undrar jag om det är lättare att det fastnar i tullen om man beställer 2 st? Robotarna går nämligen inte att skicka som ett kolli om kommer att gå som 2 olika paket.Varför jag undrar är för att jag och en arbetskollega funderar på att beställa en varsin och då funderade jag lite på vad som är smidigast. Har fått ett pris av margaret, 639USD + 115USD frakt och försäkring vad det nu innebär.