Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
funkar nog bra i varmare länder
verkar vara dubbla priset emot vanlig solfolie
Någon som har erfarenhet av dessa?Om, bra eller dåliga? Läste en amerikansk site och där var omdömena mycket blandade, från superbra till dåliga.http://nettopool.se/SolarSunRings.html
Det verkar vara en vettig lösning, har man som jag en rund pool på 7.20 där det saknas vettiga upprullningslösningar så är alla alternativ som kan förenkla intressanta.Men priset var lite väl högt.
Citat från: Neo skrivet juni 12, 2009, 13:37:56:56 Det verkar vara en vettig lösning, har man som jag en rund pool på 7.20 där det saknas vettiga upprullningslösningar så är alla alternativ som kan förenkla intressanta.Men priset var lite väl högt.Samma tycker jag, som har en 10-kantig. Har under alla 25 år försökt konstruera en bra upprullningsanordning, men inte lyckats. Ett tag tänkte jag på en "lyftkran" modell flaggstång, med en wire till varje gummistropp som man kunde hissa upp över sargnivån och sen svänga åt sidan. Skulle kanske funka, men där jag vil ha den står den ivägen.Tycker också att priset är i högsta laget för lite plast.