Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: wanegardh skrivet juli 03, 2009, 12:02:13:13 Citat från: William skrivet juni 08, 2009, 06:30:26:26 Citat från: Nimajneb skrivet juni 07, 2009, 21:57:40:40 Wiliam....Var har du hittat din manneken pis?Den är ju helt underbar!Den första såg vi på Bauhaus i Botkyra, en fredag för 3 - 4 veckor sedan, men vi fick inte köpa utställningsexet, men dom skulle få hem nya följande måndag, icke. Jag ringde och ringde och fick veta att den inte ens var beställd, men så fick jag reda på att det fanns 3 stycken i Bromma, så vi åkte dit i fredags. Den kostade 999:- plus motorn som kostade omkring 400:-.Maneken Pis fanns även på Plantagen, men nästan dubbelt så stor för 1 995:- samt i fel färg.Då kom jag undan billigare.Betalade endast 100 kr för min på en "allt-möjligt-skit-affär" mellan Sjöbo och Tomelilla.Men på bilden ser din mindre ut och har helt annan färg.
Citat från: William skrivet juni 08, 2009, 06:30:26:26 Citat från: Nimajneb skrivet juni 07, 2009, 21:57:40:40 Wiliam....Var har du hittat din manneken pis?Den är ju helt underbar!Den första såg vi på Bauhaus i Botkyra, en fredag för 3 - 4 veckor sedan, men vi fick inte köpa utställningsexet, men dom skulle få hem nya följande måndag, icke. Jag ringde och ringde och fick veta att den inte ens var beställd, men så fick jag reda på att det fanns 3 stycken i Bromma, så vi åkte dit i fredags. Den kostade 999:- plus motorn som kostade omkring 400:-.Maneken Pis fanns även på Plantagen, men nästan dubbelt så stor för 1 995:- samt i fel färg.Då kom jag undan billigare.Betalade endast 100 kr för min på en "allt-möjligt-skit-affär" mellan Sjöbo och Tomelilla.
Citat från: Nimajneb skrivet juni 07, 2009, 21:57:40:40 Wiliam....Var har du hittat din manneken pis?Den är ju helt underbar!Den första såg vi på Bauhaus i Botkyra, en fredag för 3 - 4 veckor sedan, men vi fick inte köpa utställningsexet, men dom skulle få hem nya följande måndag, icke. Jag ringde och ringde och fick veta att den inte ens var beställd, men så fick jag reda på att det fanns 3 stycken i Bromma, så vi åkte dit i fredags. Den kostade 999:- plus motorn som kostade omkring 400:-.Maneken Pis fanns även på Plantagen, men nästan dubbelt så stor för 1 995:- samt i fel färg.
Wiliam....Var har du hittat din manneken pis?Den är ju helt underbar!