Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej !Jag fick frågan om lite bilder i en annan tråd: http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=432.0Här ett försök att få in ett par bilder iallafall.Poolen ligger 1,3 m från huset. Fick inte plats med mer.Detaljer efterfrågades. 2 inlopp för cirkulationen. Inte så värst djup, bara 1.10.Pump/filter är beställt från www.nettopool.se, Poolvärmepump från www.poolstore.se (35:an), liner och kemikalier/städ kommer från www.poolandspa.se. Inlopp, lampa samt bräddavlopp inhandlades från Allt i Pool i Göteborg.Slang o kopplingar köper jag från www.aqualine.se som inte ligger långt hemifrån.Har ni frågor om hur jag gjort, shoot man shoot !TACK FIA FÖR HJÄLPEN MED BILDERNA !!
Rent kostnadsmässigt ligger jag i nivå med de billigare ovan-markarna, typ J&F, Nettopool osv. 27.500:- för stomme samt alla tillbehör. Trädäck tillkommer samt uppvärmning. Det beror ju så mycket på hur man vill ha det.M v h Janne