Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Johan.L skrivet maj 31, 2010, 19:30:32:32 Citat från: Johan.L skrivet februari 15, 2010, 16:57:13:13 Jag fick en likadan i julklapp inköpt på Kjell plus en extra trådlös utegivare som skall visa temperaturen i pooltaket/JohanDet visar sig att poolgivaren tar in vatten .....synd för den var cool innan den slutade att funka / JohanHar dessvärre samma erfarenhet av vatteninrängning i poolgivaren från nyinköpt i år så det blir reklamation.Hade en även förra året men samma visa.......Kan därmed inte heller rekommendera den och sett till priset som är något högre än "slit-och-släng" i min värld....Håller med - den var cool innan den slutade att funka... Mvh. "Poolbadaren"
Citat från: Johan.L skrivet februari 15, 2010, 16:57:13:13 Jag fick en likadan i julklapp inköpt på Kjell plus en extra trådlös utegivare som skall visa temperaturen i pooltaket/JohanDet visar sig att poolgivaren tar in vatten .....synd för den var cool innan den slutade att funka / Johan
Jag fick en likadan i julklapp inköpt på Kjell plus en extra trådlös utegivare som skall visa temperaturen i pooltaket/Johan
Någon som hittat andra trådlösa med trådad givare än Conrads för 395kr?Trådlös temperatursensor S888 IATrådlös sensor med separat vattentät temperatursensor. Kan även användas för temperaturmätning i vätskor eller t.ex. i jord. Sensorkabelns längd: 3 m. Tekniska data:Mått (BxHxD) 63 x 58 x 35 mmPassar till Väderstation WS888-set, best-nr 64 63 07-62Upplösning 0,1 °CMätområde temperatur -19,9 - +79,9 °CMätintervall var 23 minutSändningsfrekvens 868,35 MHzRäckvidd (i öppen terräng) max. 300 mDriftspänning 3 V/DC (2x R3-batterier)
Citat från: Poolbadaren skrivet maj 31, 2010, 22:45:55:55 Citat från: Johan.L skrivet maj 31, 2010, 19:30:32:32 Citat från: Johan.L skrivet februari 15, 2010, 16:57:13:13 Jag fick en likadan i julklapp inköpt på Kjell plus en extra trådlös utegivare som skall visa temperaturen i pooltaket/JohanDet visar sig att poolgivaren tar in vatten .....synd för den var cool innan den slutade att funka / JohanHar dessvärre samma erfarenhet av vatteninrängning i poolgivaren från nyinköpt i år så det blir reklamation.Hade en även förra året men samma visa.......Kan därmed inte heller rekommendera den och sett till priset som är något högre än "slit-och-släng" i min värld....Håller med - den var cool innan den slutade att funka... Mvh. "Poolbadaren"Den tidigare "havererade" nu reklamerad och kostnadsfritt/garanti-utbytt. "Sjösatt" denna kväll (13/6) med 10 grader i luften och 27,5 i vattnet- nu håller jag tummarna för att ingen imma skall dyka upp på glasets insida på den nya... ...då blir det ny garantireklamation! Mvh. "Poolbadaren"
Jag har samma termometer som du köpt från Kjell och har haft den i 2 säsonger nu. Den har legat i vattnet hela tiden (utom under vintern) och visst, en del kondens på glaset och en dålig LCD-siffra på den flytande delen men den har rapporterat temperaturen till inneenheten perfekt hela tiden.Jag är snarast förvånad att den funkar. Jag har jobbat med elektronik och vet hur svårt det är att skydda från fukt. Och denna ligger i vattnet hela tiden.Så billig att jag säkert köper en ny när det blir dags./Dacke
Är det någon som har hittat ett alternativ till den trådlösa termometern från Kjell och co termometern.Eller är det så att dom fungerar numera efter som dom fortfarande säljer dom.För jag tyckte den var mycket bra den korta tiden den fungerade./ Johan