Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nu hade vi en firma som fäste vår sarg, men enligt dem skulle kanten vara helt slät och det var vår också.I övrigt använde de lim och jag tror de hade snören.
Jag hade samma förutsättningar. Använde fix för utomhusbruk, har suttit i 3 vintrar nu.Du behöver ju kunna kapa 4 stenar, vill/kan du inte själv kanske du kan åka in till någon kakelfirma?Du kan ju enkelt torrlägga dem runt så ser du ju hur det blir och kan ju lyfta en eller par stenar och fästa med fix efterhand. Är bra och kolla så inte det sticker upp någon enstaka sten ur betongen eller allmänt något högre parti då det ör väldigt irriterande om någon sten rider på något uppstickande. Något litet som sticker upp kan nog slå bort med hammaren eller med stenskiva på vinkelkapen
Tidigare tråd när jag limmade dit granitsargen (och den sitter fortfarande ):https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=12529.msg94247#msg94247
Körde på med PU700 och det sitter som sagt fortfarande. Min yta var också något skrovlig men körde av ytan med diamantskål på vinkelslipen. Ingen flagning har synts till här.