Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Finns ingen grind ännu och staketet är inte klart, så i dagsläget är det bara att komma å bada Kommer att bli grind med lås och heltäckande staket som ingen kommer igenom. Kommer även ett riktigt poolskydd till nästa sommar när kotten börjar närma sig 1 år.Men snickarn (jag själv) måste få tummen ur .... och göra klart alla projekt man har på gång
Har vi fått en poolpolis på forumet ? Jag fattar inte,,, ska man inte bygga för snyggt ? För då är det farligt ?
Citat från: mikkola skrivet juni 27, 2007, 13:48:56:56 Finns ingen grind ännu och staketet är inte klart, så i dagsläget är det bara att komma å bada Kommer att bli grind med lås och heltäckande staket som ingen kommer igenom. Kommer även ett riktigt poolskydd till nästa sommar när kotten börjar närma sig 1 år.Men snickarn (jag själv) måste få tummen ur .... och göra klart alla projekt man har på gång Jag skulle aldrig våga ta en pool i drift om inte säkerheten runtomkring är klar. Det är en fråga om prioriteringar. Små barn kryper snabbare än man tror och även grannens barn tycker det är roligt med vatten./Johan
Nu åter till ämnet i denna strängen.
Tänka att ha fler färger och blinkande och .......
Ingen som har testat sån där "lysslang" som finns att köpa lite varstans?Fast den kanske lyser för svagt....