Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Klart man inte måste ha pooltak. Det ÄR fult.Men också väldigt praktiskt. Om 28 gr räcker kan bara du själv svara på. Jag går inte i under 30 och vi har hittat vår sweetspot på 32. Har inte investerat en halv förmögenhet bara för att frysa när jag badar.
Hej!Vi håller på att välja bort pooltaket och satsar på en aut pool skydd istället. Vi tycker inte att ett pooltak är särskilt snyggt.Räcker det inte med att vattnet är 28 grader? Hur viktigt är det egentligen med ett tak? Vi känner inget behov att bada för jämnan. Men det verkar många som menar att ett tak är ett måste. Är det så viktigt?
Håller med, ett pooltak ser ju för xxxxx ut . Tar bort hela det "lyxiga" intrycket som en pool ger. Däremot är jag sugen på att inom några år glasa in hela poolen med stora öppningsbara glaspartier. Ett platsbyggt uterum Mao. Ni skriver om "32 grader" i era pooler. Jag har fått det förklarat för mig att det är Max 30gr som gäller i en linerpool, hur ser ni på det?