Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Varför skriver ni Kojak och PSAU, här på forumet när ni inte läst i bruksanvisningen. Det blir bara en massa oriktig information och stökar till det för den begär hjälp
Tagga ner fyra fem steg vi svarar för att vi har en lika dan pump och vår minnes bild är att det är lågt flöde vilket är det vanligaste felet på dessa pumpar.Bara för att din attityd retade upp mig så läste jag manualen och sorry står inget i den om fel på kretskortet men korrekt den felkoden som TS skrev stod inte heller.Man försöker inte hjälpa någon pga illvilja men jag tänker inte heller ägna min tid åt att googla manualer eftersom TS antingen har Bing som sökmotor eller inte orkat Googla själv./Peter
Då kan jag meddela att pumpen fungerar igen! Fick ringa hit en kylkille som hittade 2 st kopparrör som hade skavt mot varandra och därav skapat 2 små hål som han lödde igen. Vakumsög därefter pumpen & fyllde på med nytt köldmedium. Nu får vi hoppas att det inte händer igen!Tack alla för era svar! Nu tänkte jag ge ge mig på poolskyddet, ett poolguard skydd som visserligen fungerar bra men kan behöva en service ändå! Är det någon av er som är duktiga på detta frabrikat av poolskydd?