Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har haft en nästan identisk spricka i min skimmer, orsakad av is.Jag rengjorde med förtunning (gjorde plasten lätt klibbig) och spackade sedan med plastic padding glasfiberspackel, det har hållit i typ 7 år nu, men nog ser det sämre och sämre ut för varje år som går.
Har en Folkpool byggd 2008 där breddavloppet gick sönder år 1. Fick efter mycket bråk en ny på garanti. Man sa att vi trampat sönder detta. Bra att Folkpool vet allt....!! Nu har nästa breddavlopp spruckit, man hänvisar igen till att vi trampat sönder detta alternativ gjort fel vid vinterstängningen. De vägrar erkänna att det är fel på deras saker. Det stora problemet är att återförsäljaren skall skriva en reklamation till HK för bedömning. Men det vägrar dom göra och vid samtal med HK så hänvisar de till ÅF och att reklamtion saknas. De vet väl att kunderna tröttnar till slut och ger upp. Borde finnas andra märken som passar på Folkpools pooler. Värt att kolla. Samt att de bör svartlistas för hur de behandlar kunder.