Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Annonsvarning...? Av din första tråd tänkte jag att det var ju kul att du hittat något som fungerade... När jag sedan läste vidare blir det mer och mer klart att du bara vill försöka sälja systemet och få lite gratis annonsering här på forumet.Det är ju olyckligt att du rackar ner på Erica, du kommer att få betydligt mycket färre "vänner" här genom en otrevlig attityd.Sen får dina svar lite av en "Google translate formulering" vilket gör mig ännu mer misstänksam om att du bara "annonserar"...Är det verkligen din pool så får jag gratulera till att du är nöjd och kan simma trots din klor-allergi. Försöker du bara annonsera kan jag ju berätta att du misslyckats fatalt...
Annonsvarning...?
Jag skulle gissa att här får alla grönt hår p.g.a kopparn
Vadå, tycker du inte det är naturligt att med hjälp av google translate engagera sig i ett pyttelitet forum i ett pyttelitet land med en pytteliten poolmarknad som privatperson utan något att sälja? Det verkar ju öhh, helt naturligt. Eller så har man en produkt som är osäljbar på den lokala marknaden och man måste hitta något annat ställe att kränga på.