Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej.Sommaren 2008 köpte jag en Intex Ultra med de mått du angett.Den har stått ute sedan dess. På vintern tömmer jag den på vatten till under in och utlopp. Jag har haft i PET flaskor och Bubbelplasten ifrån INTEX varje vinter, det gör att jag varje vår får köpa ny bubbelplast, men det är ingen stor kostnad.Jag kör med Intex saltsystem för rening, otroligt lättskött reningssytem tycker jag.Uppvärming med 6 stycken El-Ninomattor gör att efter två-tre soliga dagar är tempen uppe på 25-28 grader. I år har vi inte kommit över 25 än så länge, men förra sommaren hade vi 28 i den. Jag tycker den fortfarande ser fräsch ut, invändigt är den som ny, utvändigt lite påverkad utav väder och vind, men inte mycket.Jag bor i Göteborgsområdet så det har varit en del riktigt kalla vintrar.Mvh Dennis
toysrus har 1000 i rabatt idag
Hej, har just läst denna tråd och är nyfiken hur det gick för dig. Blev det Intex, salt och vintrar ute? Ska själv köpa en ovanmarkpool, ev Intex. Så kom gärna med råd.