Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Omara skrivet augusti 17, 2006, 12:25:52:52 HejSatte mig aldrig in i armeringsteknikens till 100% men byglar hade dom upp från plattan och ett special gummi lades in mellan vägg och platta. Din fråga med 15 cm förstår jag inte riktigt, men både väggar och plata är dubbelarmerad.Inga problem, jag har lost det mesta nu tror jag. Maskinen satter tanderna i graset v 35 så vi far hoppas att allt funkar. Nu har jag egentligen bara ett problem. Jag skall anvanda mig av rostfria ingjutningsdetaljer och behover hela kitet for att allt skall fungera. Alltsa VAR koper jag alla tillbehor? Vilket poolskydd skall man ha? Vill ha nat automatiskt. Vilka ar bast och billigast?// Maffe
HejSatte mig aldrig in i armeringsteknikens till 100% men byglar hade dom upp från plattan och ett special gummi lades in mellan vägg och platta. Din fråga med 15 cm förstår jag inte riktigt, men både väggar och plata är dubbelarmerad.