Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja nu är alla hörn på plats, den sista var lite besvärlig fortfarande men det var också lite kallt nu på kvällen trots pooltaket. Men, LinerDominator3000 verkar fungera och alla hörn är fixerade. Seger!
Man vet att man drivit forumet länge när både en själv och andra gamla uvar har bytt liner.
När du skrev att linern inte gick in i hörnet antog jag att du menade hörnen nere vid botten, men så var det ju inte så bra att du fixade det Bara att börja massproducera och sälja LinerDominator3000 nu då
Jag undrar om din liner dragit ihop sig lite under åren den har legat.När jag satte min liner i början på Maj förra året under pooltak så hade jag inte alls dom problemen.Visst lite fick man dra i linern för att få in den i hörnen men jag kunde lätt göra det själv med handkraft sen tryckte jag i locklist direkt efter så satt det kvar så fint.Jag började dock med det innan jag fyllde i en droppe i poolen så det gjorde väl sitt till det oxå kan jag tänka mig.Mosaiken stämmer väl aldrig på en fabrikssvetsad liner, finishen är ju som den är, syns längt upp vid linerlisten att det är ojämt.
Bra jobb Mathias! Bara att massproducera LinerDominator3000, sälja tusentals, luta sig tillbaka och leva gott på inkomsterna resten av livet ;-)
Ni som har varit med pool såpass länge att ni behövt göra linerbyte.Väntade ni på läckage eller hur indikerade ni behovet?Hur länge höll den?