Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Om duläser din egen tråd stålen du räkna ut var pucken skall placeras.Nej, jag har inte dagsklor utan veckopuckar eftersom jag har vad du kallar "riktig pool".
Citat från: Nimajneb skrivet juli 27, 2011, 19:48:43:43 Om duläser din egen tråd stålen du räkna ut var pucken skall placeras.Nej, jag har inte dagsklor utan veckopuckar eftersom jag har vad du kallar "riktig pool".Nu vet jag inte vem du svarar på för inte är det mina frågor. Jag har inte frågat var man kan lägga pucken. JAg har sagt att jag använder en dosseringsflottör och har funderat på att kanske istället övergå till skimmer. För övrigt....om du nu använder veckopuckar själv och inte dagsklor, varför är det då så svårt att förstå att även andra föredrar sådana enklare metoder i jämförelse mot att stå och hålla på och greja med klor vareviga dag?
Veckopuckar funkar nog inte så bra med flottör, dom behöver ett omgivande vattenflöde av runt 100m3 per dag och används därför i breddavloppet på pooler på över 20m3.