Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kanske är den i underkant men vad jag har hört skall man inte ta för stor pump heller. Det är inte gångtiden utan starterna som sliter på kompressorerna.
Citat från: HasseEd skrivet maj 18, 2011, 22:36:53:53 Kanske är den i underkant men vad jag har hört skall man inte ta för stor pump heller. Det är inte gångtiden utan starterna som sliter på kompressorerna.Stämmer, problemet som vi hade var att även under sommaren så var den tvungen att gå dygnet runt för att klarar av att hålla 27 grader. Och det känndes inte riktigt okay.
Då lutar det alltså mot en 5 kW pump !Tycker att insidan på träsargen har en del vassa kvisthål som jag är rädd för att det kan skada linern, ska man ha något emellan som skyddar ??/H
Citat från: HasseEd skrivet maj 19, 2011, 21:41:23:23 Då lutar det alltså mot en 5 kW pump !Tycker att insidan på träsargen har en del vassa kvisthål som jag är rädd för att det kan skada linern, ska man ha något emellan som skyddar ??/HHade samma här, jag köpte skivor på byggmax och satte mot väggen sen en mjuk matta mot väggen sen liner.
Vad snyggt du gjort! Ha en underbar badsommar