Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej!Har ett P18 som jag är väldigt nöjd med en så länge. Köpte mitt i april 2010, så det har bara gått ett halvår. Får se hur det blir nu i vinter. Kvaliteten verkar vara OK fast jag har inte så stor erfarenhet av spabad.Är det någon annan som kört några vintrar med pentland spa?! Problem, elförbrukning mm.mvh lekan
Tjena!!Vårt pentland bad har funkat utmärkt, det enda var att displayen var lite känslig med lys-funktionen, men jag fick en ny på posten dagen efter!Har badat i snitt 2 gånger / vecka utan problem, senast jul-afton -22 grader.Kvalitetkänslan är det inget fel på.Har tillägs isolerat mitt innanför panelerna samt ställt det på mark- skivor.Jag har inget att jämföra med, men jag tycker pentlands känns riktigt "påkostat".Skulle nog aldrig lägga mer än 60-70 tusen på ett bad...Lycka till
Hej ! Vad det gäller enargiförbrukningen, jag har haft mitt bad sedan juli 2009. Har kopplat in en kamstrup mätare . Badet är en Wayfare ifrån folkpool. Och det tar c. 180 kwh i mån. på sommaren och c. 300 på vintern. I år tog det 311 kwh i dec p.gr. kallt och extra badande i jul o nyår. Hej-då o ha det gott