Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Är det inte när man kommit till detta läge som man tar fram fräsen och 3mm radiestålet för att få exakt samma avrundning på hålets kant som på plankornas långsidor?
Det finns ytterligare ett verktyg från Festool som är oersättligt. Om man behöver slipa stora ytor så finns det ännu inget bra alternativ till excenterslipen Rotex 150. Den har väldigt bra avverkning och jobbar nästan helt dammfritt med en bra dammsugare vilken också gör att slippapperen håller väldigt länge. Den är väldigt mångsidig. Jag köpte den när jag var tvungen att renovera glasfiber/polyesterpoolen. Senare har jag slipat 44 m2 golv i vardagsrummet samt många andra trädetaljer i huset. Det går även att polera bil, båt och plastpool. Festool har ett sortiment med slippapper som jag inte hittat någon annanstans. Jag är inte sponsrad av Festool men mina vänner tror det.
Jag är helnöjd och kommer aldrig köpa annat märke så länge festool har verktyget jag söker.