Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Du frå bläddra i min byggtråd. Jag har matta i botten och ingen synlig eller kännbar skarv. Jag TROR jag tejpade men minnet sviker mig ibland.
Jag har en grå (ofärgad) från Bauhaus under. Sen ska jag lägga mattan jag fick med i leveransen av poolen innanför plåten så den täcker upp lite mot kanterna (bottenskenan). Därför behöver jag ändå skarva...Jag har ju betalt en del för bottenmattan från leverantören eftersom enligt dem måste man använda en sån... Det var innan jag förstod att Bauhaus nålfiltsmatta var ett alternativ... //Anders
Jag har ju tänkt att köra med balkongmatta från Bauhaus men undrar hur mkt det ligger i pollsäljares snack om att man endast ska använda poolmattor de säljer pga eventuella mjukgörare i produkter likt balkonmatta? Vore ju surt att sabba linern... Kan iofs inte tänka mig att det skulle förstöra den på nolltid om ens på ett gäng år.Min fråga är helt enkelt, har nån fått sin liner förstörd för att de använd nåt annat än poolbutikernas produkter att ha bakom/under linern?Hur många kör med ovan nämnda lösning?