Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Men handen på hjärtat, jag är tokigt nöjd med min NC71 men jag tror faktiskt att lillebror NC51 funkar lika bra. Behovet att städa vattenlinjen är inte så stort.
Hehe smaken är som baken....I mitt fall med en liner som är stenhård och matt så syns inte smuts i vattenlinjen...Mitt problem är barnens sand och grannens björk och till det räcker egentligen en ren botten städare....Men jag skulle inte byta bort vägg och vattenlinje funktionen i NC71:an... Det är rätt kul att se den städa linjen, lite som ett rymdmonster som försöker kravla sig ur poolen :-)
Citat från: psau skrivet juli 09, 2011, 10:50:40:40 Hehe smaken är som baken....I mitt fall med en liner som är stenhård och matt så syns inte smuts i vattenlinjen...Mitt problem är barnens sand och grannens björk och till det räcker egentligen en ren botten städare....Men jag skulle inte byta bort vägg och vattenlinje funktionen i NC71:an... Det är rätt kul att se den städa linjen, lite som ett rymdmonster som försöker kravla sig ur poolen :-)Hmm min går inte ända upp till ytan och skrubbar?Den slutar ca 20 cm från vattenytan
Citat från: psau skrivet juli 09, 2011, 10:50:40:40 Hehe smaken är som baken....I mitt fall med en liner som är stenhård och matt så syns inte smuts i vattenlinjen...Mitt problem är barnens sand och grannens björk och till det räcker egentligen en ren botten städare....Men jag skulle inte byta bort vägg och vattenlinje funktionen i NC71:an... Det är rätt kul att se den städa linjen, lite som ett rymdmonster som försöker kravla sig ur poolen :-)Hmm min går inte ända upp till ytan och skrubbar?Den slutar ca 20 cm från vattenytan.