Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hejtala gärna om vilken generator du har så kanske du kan få hjälp.Själv har jag den modellen utan tank och har inte haft problem.Jag ställde samma fråga som du till Intex och fick svaret att om det är lägre temp än 21 grader i poolen kan verkningsgraden vara sämre och normalt har man ju varmare i poolen, vi har 27-28 grader.Jag hade klorvärde på 3 när jag startade i våras eftersom jag körde upp värdet till 4-5 i höstas innan jag stängde för vintern.Och eftersom jag först höjde tempen med hjälp av solpanelerna uppemot 20 grader innan vi satte på VP , har vi icke startat SG vid de lägre temperaturerna.Kan bara säga att det fungerar enligt vad de utlovatmvh carlos
Hej Jag har folkpool Balneo12 den körs igång när temp nått 15 grader i pool.Min styrenhet sitter i garage har inte varit ngt problem nån gång pga låg utetemp.3:e säsongen nu med hyfsat bekymmersfri klorhantering och behagligt vatten.Roland