Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: LOTTERÖD skrivet juni 28, 2008, 22:10:24:24 Varje sektion löper på ett eget spår, vid takmonteringen sätter man in sektionerna från skenornas "gavel", minsta först, det går inte att lyfta upp sektionerna sedan, när de väl är på spåret, sitter även lås på skenornas gavlar, för att förhindra att man ska kunna dra av sektionerna från skenorna..................LOTTERÖDHur breda är skenorna tot./max? (....inte "jag" som frågar.... )
Varje sektion löper på ett eget spår, vid takmonteringen sätter man in sektionerna från skenornas "gavel", minsta först, det går inte att lyfta upp sektionerna sedan, när de väl är på spåret, sitter även lås på skenornas gavlar, för att förhindra att man ska kunna dra av sektionerna från skenorna..................LOTTERÖD
Citat från: spike skrivet juni 27, 2008, 01:06:09:09 Citat från: LOTTERÖD skrivet juni 27, 2008, 00:17:59:59 Citat från: spike skrivet juni 25, 2008, 20:04:46:46 Badvakten skiter vi i , bilder på brudarna från baywatch under dit pooltak, de e de vi vill se . Så in med dessa bilderna nu Och tack för komplimangen Bra bild......eller hur....... ........LOTTERÖDAbsolut, men jag väntar med spänning på fler He-He-He !!!.......Lägg in en bild på er badvakt........ LOTTERÖD
Citat från: LOTTERÖD skrivet juni 27, 2008, 00:17:59:59 Citat från: spike skrivet juni 25, 2008, 20:04:46:46 Badvakten skiter vi i , bilder på brudarna från baywatch under dit pooltak, de e de vi vill se . Så in med dessa bilderna nu Och tack för komplimangen Bra bild......eller hur....... ........LOTTERÖDAbsolut, men jag väntar med spänning på fler
Citat från: spike skrivet juni 25, 2008, 20:04:46:46 Badvakten skiter vi i , bilder på brudarna från baywatch under dit pooltak, de e de vi vill se . Så in med dessa bilderna nu Och tack för komplimangen Bra bild......eller hur....... ........LOTTERÖD
Badvakten skiter vi i , bilder på brudarna från baywatch under dit pooltak, de e de vi vill se . Så in med dessa bilderna nu Och tack för komplimangen
hej Letteröd!Som jag har hört så har du en pooltak som fungerar bra även vid sent höst och vinter. Jag håller på med att bygga en pool på 4x8 trästomme som jag vill ha dlvis undermärken och delvis ovanförnmarken och ha en trädäck runt om. Jag vill som de flesta bada så länge som möjligt och kanske åretsrunt. Tänkte först bygga snickra en poolhus över poolen men den kostar hur mycket som helst desutom behöver jag ha en bygglov. Så undrar jag om vad har du för pooltak? hur värmer du pooltaken i kallare månader? Tack för all tips.