CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Då börjas det..  (läst 50068 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad matz

SV: Då börjas det..
« Svar #40 skrivet: mars 09, 2008, 14:25:18:18 »
Folkpool classic 4x8 med romersk trappa,pooltak utan skenor och saltgenerator

Poolgiganten

Utloggad matz

SV: Då börjas det..
« Svar #41 skrivet: april 19, 2008, 18:37:39:39 »
pooltaket har kommit..påklistrat på sidan var manual på franska..skickade ett email till idealcover och frågade om det fanns på engelska..efter en kvart ringde dom upp och berättade att anledningen till den på utsidan franska manualen fanns påklistard var pga bestämmelser i frankrike..om du river häcken finns instruktioner du behöver t.o.m. med fotografier..hdefer åt dom !
PS. häcken var 6.20 lång..problem att få in på gården,stod på släpet på en 24 mtrs långtrafare
Folkpool classic 4x8 med romersk trappa,pooltak utan skenor och saltgenerator

Utloggad matz

SV: Då börjas det..
« Svar #42 skrivet: april 26, 2008, 07:40:16:16 »
nu skall jag bara täcka springorna mellan skivorna (falsade) och poolvägg med strandsand,frågan är om man lägger mattan först eller etafoamen på väggen..hoppar nog över stenmjöl
Folkpool classic 4x8 med romersk trappa,pooltak utan skenor och saltgenerator

Utloggad thomaslakers

SV: Då börjas det..
« Svar #43 skrivet: april 26, 2008, 08:01:46:46 »
Hej Matz!

Följer ditt bygge med spänning och det ser imponerande ut och kommer att bli kanon fint är jag säker på, får jag fråga var du köpte för pooltak, sen undrar jag hur det kommer att sitta när det är monterat, är det så att du monterar detta någon meter bakom kortsidan så att du kan dra bort alla sektioner,jag antar det men måste ställa frågan, hur breda blir listerna som sektionerna skall löpa i på det bredaste stället, borde vara i andra änden, kanske dumma frågor men är lite intresserad av ett tak framöver för att spara värme och förlänga säsongen.

Mvh Thomas
Poolstore 4x10x1,5 med trappa Roman end classic 3,0x110, byggnadsår 2007 ej helt klar och blir det nog aldrig,Värmer med gullberg&jansson 13,8kw + VP CTC Eco heat 8,5 + vvx  Pahlens 75kw, rening sandfilter 600, pump victoria 3 fas 0,76kw, 1hk

Utloggad matz

SV: Då börjas det..
« Svar #44 skrivet: april 26, 2008, 09:07:39:39 »
vi ville inte ha breda skenor i beläggningen så vi valde detta..dyrt men bra kvalitet rakt igenom..ser dessutom inte ut som en "brödburk"...Känslan av dålig kvalitet varar betydligt längre än glädjen över ett billigt pris: http://www.idealcover.com/catalog/klasik-no-line/Animation.html
Folkpool classic 4x8 med romersk trappa,pooltak utan skenor och saltgenerator

Utloggad matz

SV: Då börjas det..
« Svar #45 skrivet: april 28, 2008, 14:46:06:06 »
stenmjöl och bottenmatta på plats
Folkpool classic 4x8 med romersk trappa,pooltak utan skenor och saltgenerator

Utloggad matz

SV: Då börjas det..
« Svar #46 skrivet: april 29, 2008, 13:46:20:20 »
 ;D
Folkpool classic 4x8 med romersk trappa,pooltak utan skenor och saltgenerator

Utloggad matz

SV: Då börjas det..
« Svar #47 skrivet: april 29, 2008, 16:29:34:34 »
När vi packat upp linern visade sig att den var fellevererad..så nu får vi vänta en vecka och då är nog allting blött och jävligt samt skumplasten på sidorna blåst iväg..synd när allting är snustorrt ,dammsuget och folk tillgängligt för linermontage..och inget bad 1:a majhelg  >:(
Folkpool classic 4x8 med romersk trappa,pooltak utan skenor och saltgenerator

Utloggad matz

SV: Då börjas det..
« Svar #48 skrivet: april 29, 2008, 16:30:16:16 »
..
Folkpool classic 4x8 med romersk trappa,pooltak utan skenor och saltgenerator

Utloggad Fia

SV: Då börjas det..
« Svar #49 skrivet: april 29, 2008, 19:03:05:05 »
Du har köpt pooldekal!!
Är du nöjd med den? Jag tycker att det förhöjer poolen mycket om man har enfärgad liner.

Vad var det för fel på linern?
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag