Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Stege för linerpool:Stege för andra pooler:Jag har också fel sort för min pool men ska åtgärda antingen genom att fixa egna stag, byta stegen eller annan lösning.Ska tillägga att änsålänge syns ingenting på min liner.
Citat från: Gustavsson skrivet juli 25, 2007, 00:35:59:59 Stege för linerpool:Stege för andra pooler:Jag har också fel sort för min pool men ska åtgärda antingen genom att fixa egna stag, byta stegen eller annan lösning.Ska tillägga att änsålänge syns ingenting på min liner.o jag har den nedre varianten av dom 2.. den som är felaktig då...djävla B o få med en sådan då till en linerpool.. ,, vad hade hänt om man sätter stegen på ett sådant sätt att fötterna inte når in till poolväggen ?.. dvs moterar stegen lite förnära kanten.. skulle det funka eller den ger vika då ?/magnus
finns det någon bra lösning på problemet ? vill gärna kunna vika upp den över poolskyddet och säkra stegen lite från att gnugga hål på linern , vad ska man göra ??