Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Du har säkert rätt Rickard med att forumet kan utnyttjas till att misskreditera konkurrenter, har inte riktigt tänkt på att det kan finnas så oseriösa företag. I vår kritik av ett visst företag har vi för ett bra tag sedan avslutat affären och har inget att vinna på att skriva om hur vi har haft det. Kompensation fick vi långt innan dock var det inte det som var viktigt för oss och det vet "företaget". Vi har också framhållit de positiva sidorna av affären. Jag anser att vi även måste kunna skriva om hur vi blir behandlade som konsumenter så att nästa konsument kan vara uppmärksam på sådana detaljer. Faktum är att vi kontaktade en konsumentvägledare inför poolköpet och de rekommenderade detta forum för att få en bra bild av leverantörsmarknaden. Eva
Om det nu är så att "företaget" läser detta forum så är de varmt välkomna att rätta mig om de anser att jag har fel på någon punkt, jämför gärna med det uppskattade forumet byggahus.se där husfabrikanterna hoppar in och bemöter såväl ris som ros. Ett sådant här forum är ju ett guldläge för poolleverantörer att öppet visa att de bryr sig om sina kunder, även sådana som redan har betalat...