Tack för svar! Ser supersnyggt ut hos dig verkligen. Kommer nog kika i tråden mer för att få inspiration till teknikrum/utedusch också ser jag
Några frågor om träsargen:
1. Har du rundat av kanten som vetter mot vattnet något? En vanlig 45x220 regel är väl något skarp/vass kan jag tänka mig. Men kanske kan man bara sandpappra lite för att runda av.
2. Vad använde du för skruvar för att fästa träsargen i betongen/poolväggen? Finns några som gör att man slipper förborra? Ungefär hur placerade du skruvarna?
3. Har du något mellan träsargen och betongen/poolväggen, eller ligger sargen direkt mot betongen?
4. Hur upplever du att sargen hållt över tid? Det är min oro med träsarg, att man ska behöva byta jätteofta. Detta blir lite extra krånligt hos mig då skenan till pooltaket kommer behöva fästas i sargen.
5. Sitter träsargen "stabilt" när den monteras som du gjort? Tänker framförallt på om det finns någon risk att den vippar om något ställer sig på kanten nära vattnet där den har lite sämre stöd.
Ber om ursäkt för alla frågor, men är otroligt tacksam för all input man kan få.