Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag gav 7200 för mina 2 rostfria lampor ink allt.dvs 3600:-/stSkulle inte vilja ha plast i genomföringar för inlopp eller bräddavlopp eller lampor pga av hållbarheten.Ensak att byta plasten i rostfria pooler eller plywood men i leca är det mkt mer jobb om något skulle gå sönder.Har själv leca i mina väggar.
Hejsan Mattias!Lamp-priset gällde mycket riktigt plast-lampor; Miamipools lampor i stål kostar 2630:-Om vattenfall har jag många mer eller mindre förvirrade idéer som jag tidigare besvärat forumets medlemmar med...Jag tänker också ha en "mini-pool" en dryg meter ovan vattennivån i poolen. Mitt mål var från början (och drömmen är väl inte helt död än...) att få till ett så pass stort flöde att det blev en "infinity-effekt", dvs att kanten blir "osynlig" från ovansidan. Utöver detta har jag funderat på att bredda vattenfallet m.h.a "fejkade" vattenfall, finns dels färdiga att köpa - tror att det var på Sv Poolfabrikens hemsida jag såg nå't - alt fixa nå't eget med slitsade rör... Men det lutar f.n åt att det "bara" blir vattenfall från lill-poolen.Vad gäller belysning funderar jag över fiberoptik - det borde det gå att få till nå't riktigt kul med, tror jag, och vill man ha färg på ljuset så är det ju lätt fixat!Mvh Stefan