Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ähhh, jag ska sluta tjata. Men OM du vill ha pvc-slang som du skriver, så har du redan fått en optimal lösning beskriven. En helt tät limmad koppling som ersätter en stor klumpig anborrningsbygel som tätar med en O-ring mot röret. Den kostar 60:-. Over and out
En fråga till om själva bygeln som medföljer Pahlens minimaster; går det bra att montera den på ett rör som sitter fast på väggen med hjälp av rörhållare, dvs några centimeter ifrån väggen, eller blir det pilligt att komma åt? Har ju som sagt inte fått minimastern ännu, försöker bara förbereda så gott det går.
Ok, fint, då behöver jag inte tänka mer på det =).Fick nyss reda på att invallningskärlen inte ingår i minimasterpaketet och att 1 kärl kostar typ 1300kr. Måste man verkligen ha ett så seriöst kärl eller kan man ta ett billigare ikea/biltema-alternativ? Om det skulle behövas så har jag möjligthet att ställa dunkarna för klor och syra i olika rum.