Är det enkelt att hålla rent, drar den mycket ström, är det bra belysning (som jag har förstått så är det bara ytbelysning samt vattenfallsbelysning), är det bra/behagliga jets? Har beställt detta nu och väntar leverans i början av juni... 
Det finns ytbelysning runt om, antingen i skiftande färger eller så "låser" man vid en färg. Belysning från botten men något vattenfall har jag aldrig märkt av
Fantastiskt lättskött men det tror jag nog att dom flesta baden är. Vi byter vatten efter 3-4 månader.
Körde första Pipeclean nu för någon månad sen....kan tro att alla badat med brun utan sol
Den enda nackdelen jag kan komma på är att jag tycker circk.pumpen låter lite mkt. men som sagt det sitter en LX pump och då dessutom Termos isolering så det är vad det är. När den gjort sitt så blir det en tystare pump...
Upplever att det är bra tryck i Jetsen, har inget annat att jämföra med men dom gör sitt jobb.
Har igen egen mätare på badet men har följt el kurvan under året och då jämfört med föregående år och det ligger mellan 100 - 300 kwh mer per månad. Så det får man nog anse helt ok.
I varje sidopanel har jag fält in 25-30mm. cellplast framförallt för att stoppa lite nerkylning från vinden.
Bara fråga om du kommer på något mer