Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har markssten som är 25x25 kollade lite mer noga idag är cirka 18st på dom 4kvm jag räknar med att spat väger 2000kg sen delat på 18 ställen skulle bli cirka 111kg per marksten.Blev kontaktad av dom som hade sålt spat att dom tappat det i marken så det var skrot. Så dom skickar ett denver i stället .
Det kommer garanterat att hålla. Jag har ungefär samma setup under min altan, stumt som det står på berg /Urban.
Det är inte bara att det är rörigt...Tex säger dom att det är gecko pumpar fr canada,det är det inte,det är kina pumpar.12 v omvandlaren är inte av rätt typ och inte optimalt placerad.Den som sitter där är inte rätt IP klass och för inomhusbruk.Luftinblandaren uppe till vänster är.inte fastsatt ok,den kommer att börja läcka i genomföringen i badet med följd att vatten/kondens kommer att droppa ner på elboxen,nu är det inget vatten i dom slangarna men slangarna är av dålig kvalite,påminner om dusch slangar.Lampan till höger kommer att gå sönder,kabeln är sträckt och ihopbuntad med ett knippe sladdar som blir för tungt för kabeln.Det är det jag såg på en gång....