Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hg kvalit, korta leveranstider! Kvalitet! Prisvrda pooler!
ppnar din e-postklient
Poolsidan Hssleholm

Frfattare mne: Poolskydd typ Walu  (lst 2142 gnger)

0 medlemmar och 1 gst tittar p detta mne.

Utloggad Sernekvist

Poolskydd typ Walu
« skrivet: januari 10, 2015, 11:23:58:58 »
Hej igen undrar om ngon har erfarenhet av poolskydd walu "Walter" typ rollertop.
Med vnlig hlsning

Utloggad Rickard

SV: Poolskydd typ Walu
« Svar #1 skrivet: januari 13, 2015, 07:35:42:42 »
Vi har ett snt.
Har skrivit vad jag tycker om det hr: http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7615.0
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen fretagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool frn Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med Varitab Klortpuckar.
Vrmer med en Nibe 1210-7 kW jordvrmepump + 14.4 m2 Texsun solfngare till ca 32C.
Vr byggtrd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

AM

• Gst
« Svar #2 skrivet: januari 13, 2015, 10:10:47:47 »
Hej,

Jag har ett walu evolution, som jag kpte fr snart 4 r sedan, det har funkat super.
Svrmor kpte ett walu starligt fr tv ssonger sedan.

Det jag kan sga r att jag r supernjd med mitt skydd och det har funkat bra. Dock r svrmors mycket smidigare och lttare att rulla upp och in. Nr jag kpte tror jag inte starlight modellen fanns, men om jag skulle kpa idag skulle jag inte tveka 2 sekunder p att lgga de extra pengarna,s mycket smidigare r det.

Enda problemt har varit att mina transparent duk tycks ha slppt ut mjukmedel, s den har blivit vit-dassig.
Nr jag frgade om detta gick p garantin s skickade de utan problem direkt nya paneler, men frgade om jag d ville ha icke transparent.
S det r lite oklart om detta r ett terkomande problem de inte lst. 

Utloggad Sernekvist

« Svar #3 skrivet: januari 13, 2015, 22:35:01:01 »
Tack fr svaren. Har tittat lite och det lutar helt klart t ett starlight. r det ngon ide att bestlla frn ngot annat land inom EU ngon som vet? Har sett pris i Sverige till en 4x8m fr runt 25000kr
Med vnlig hlsning

Utloggad ompalompa

« Svar #4 skrivet: januari 14, 2015, 10:13:03:03 »
Kpte mitt walu-liknande tcke p Jensen Protect i Malm med mtten 6x4 fr 11500:-. Bild finns p sidan 4 i min byggtrd.

// Stefan
Thermopool 6x3,5, Nitro wallscrubber, Brilix THP100, 150kg sandfilter, 0,75hk pump, platssvetsad Carraramnstrad liner frn Alkorplan och tcke frn Jensen Protect.
Byggtrd:  http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7364.0

AM

• Gst
« Svar #5 skrivet: januari 19, 2015, 11:12:55:55 »
Tack fr svaren. Har tittat lite och det lutar helt klart t ett starlight. r det ngon ide att bestlla frn ngot annat land inom EU ngon som vet? Har sett pris i Sverige till en 4x8m fr runt 25000kr
Med vnlig hlsning

Jag har kpt p poolstore, vet inte hur de ligger prismssigt, men suvern support och inga problem med reklamationer som sagt ovan.

Svenska kvalitetspooler som h�ller vad de lovar! 50 år av innovation och norrländsk kvalitet!

Annons fr Pooltorget
Annons frn Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service p hg niv!
Ring 070-6798263!
Full Inverter!
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!

* Online nu!