CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Importera pooltak  (läst 3854 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Pomeransgatan

Importera pooltak
« skrivet: april 12, 2014, 17:32:51:51 »
Någon som har köpt pooltak utomlands? Var isåfall?

Poolgiganten

Utloggad Kakan44

  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Dalarna
  • Antal inlägg: 215
  • Total likes: 0
  • Kön: Kvinna
  • Pool javisst!
    • Visa profil
SV: Importera pooltak
« Svar #1 skrivet: april 16, 2014, 11:19:13:13 »
Japp,, damp ner ett Klasik C från pool-zentrum.de igår. Tror kanske det jag valde var någon form av utgående modell då det var lite billigare :D

http://www.pool-zentrum.de/aquapool24/ueberdachung/albion/abverkauf-ueberdachung-albixon-klasik-c.html

Jag hade mailkontakt med dem för pris/fraktkostnader, de var inga stjärnor på engeska direkt men tillräckligt bra för att kunna beställa det jag ville ha.

Jag förskottsbetalade via min bank och fick det levererat 3 timmar före utlovad leverans, så det blev lite halvpanik vid avlastning då vi hade bokat folk till 16 o leveransen kom kl 13, men vad kan man begära. Vi fick tag på en gubbe till så vi var tre st plus chauffören som sprättade paketet och lastade av bit för bit. tog ca 30 minuter.

Det är inte monterat ännu men än så länge är jag nöjd :)

/A-K
Påbörjar bygge av pool sommaren 2013. Beräknat badklar till våren 2014. REVIDERAD = Nu är hösten 2014 här o vi badar inte ännu:( Men kämpar på i vår takt :D
Isolerblock 4*8 m plus trappdel m radie 2m
Saltklorinator Zodiak tri18 med promodul
Sandfilter
Alkorplan platssvetsad liner

min byggtråd:
http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=9041.0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag