Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
N87Jag köpte min på Bygghemma.se, hittade en 5% rabattkod och betalade 9500:- inkl. frakt och "komfortpaket, startkit".Ang. locket så har jag limmat ihop 7cm och 3cm cellplast, "klätt" den i en enkel presenning eftersom värmen och kondens gjorde att limmet släppte.Inte vackert men fungerande....hittills.
Hej!Jag har ett M-spa camaro 150. Jag är nöjd och tycker det är riktigt bra för pengarna. Har dock haft lite strul med värmaren. Detta har gått på garantin och jag har blivit kompenserad för det. Andra fördelar är att det är betydligt lättare att flytta då det inte väger mer än 30-40kg. Vi har det ute på sommaren och på den inglasade altanen på vintern.Hej Kalle LKPG !!!Hur upplever du ljudnivån i ditt spa ? I de filmer ja sett verkar den väldigt hög.Hoppas du ser detta o svarar .MvhThomasHar nu skaffat ledbelysningen samt ozonrengörare till det att pimpa lite:)Fråga gärna om du undrar något mer!MVHKalle