Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Den dagen det kommer ett bad med samma kvallitet som baden jag säljer idag kommer så har jag nog det i min butik.Måste även ha en stabil leverantör med bra dokumentation på sina produkter och delar. Det finns även ett ganska stort miljö tänk på många stora fabriker, har nog besökt 6-7 st i USA. Ultimat hade nog varit:att man ska ha butik och service organisation bakom sin verksamhet. Och inte som näthandlare, auktions firmor mm som säljer och sedan försvinner. Och lämnar besvikna kunder bakom sig.Skillnade på billiga bilmärken som folk jämför med är att dom ofta har butik och verkstad...Förstår att många tror att man kan göra klipp men tror dock man får vad man betalar för...Jobbar själv i butik med öppet 6 dagar i veckan.
Smaug, Kan bara gratulera dig,Jobbar du med spa?
Ok, med det låter som om du har investerat hela din själ i att försvara Kina bad.Tycker som sagt innan att branchen borde bli seriösare.Har själv skaffat el A-behörighet till min firma för att ta det ett steg till.Forumet är till för att hjälpa kunder mm Så dom kan göra ett bra köp.Samt tipsa om goda knep mmTycker inte att man ska skruva själv i baden, och definitivt inte om det finns en garanti.Kommer under nästa år plombera alla el-boxar.