Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Smart kleen robot  (läst 19110 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Nightwish76

SV: Smart kleen robot
« Svar #30 skrivet: maj 15, 2018, 09:56:12:12 »
Väcker liv i tråden, funderar på en poolrobot till min ovanmarkspool och tycker denna verkar prisvärd.

Hur är hållbarheten ni som haft en sådan några år nu. Funderar på denna eller en Clear Pool PT4i för samma pris.

Poolgiganten

Utloggad Kalmarman

  • Fast i poolträsket
  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Kalmar
  • Antal inlägg: 206
  • Total likes: 15
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Smart kleen robot
« Svar #31 skrivet: maj 15, 2018, 10:54:59:59 »
Jag är inne på mitt fjärde år på min och väldigt nöjd..

Bytte till en ny påse förra året, då plastramen gick sönder. Gick på ngn hundralapp har jag för mig.
DreamPool 730, Hayward Powerline 60, Saltklorinator FP15, DenForm TP100 Pump, 50kg sandfilter. Komposit trall. Min byggtråd http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7264.0;all

Utloggad carjoh

SV: Smart kleen robot
« Svar #32 skrivet: maj 15, 2018, 14:45:27:27 »
Vi är också grymt nöjda med vår smart kleen. Var fick du fatt i extrapåse ( vår börjar bli lite sliten i ramen..)

Utloggad Kalmarman

  • Fast i poolträsket
  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Kalmar
  • Antal inlägg: 206
  • Total likes: 15
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Smart kleen robot
« Svar #33 skrivet: maj 15, 2018, 16:03:44:44 »
Vi är också grymt nöjda med vår smart kleen. Var fick du fatt i extrapåse ( vår börjar bli lite sliten i ramen..)

Jag gick in till folkpool i Kalmar och de fixade fram den som reservdel
DreamPool 730, Hayward Powerline 60, Saltklorinator FP15, DenForm TP100 Pump, 50kg sandfilter. Komposit trall. Min byggtråd http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7264.0;all

Utloggad Nightwish76

SV: Smart kleen robot
« Svar #34 skrivet: maj 16, 2018, 09:39:28:28 »

Förresten, hur gör den med väggen? går den en bit upp eller inte? Och om den gör det, är det dumt då jag har en ovanmarkspool med liner?

Funderar på att köpa annars Smartpool 4ti som ser i princip identisk ut men svart. och några hundringar billigare just nu.

Utloggad Kalmarman

  • Fast i poolträsket
  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Kalmar
  • Antal inlägg: 206
  • Total likes: 15
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Smart kleen robot
« Svar #35 skrivet: maj 16, 2018, 11:52:53:53 »
Förresten, hur gör den med väggen? går den en bit upp eller inte? Och om den gör det, är det dumt då jag har en ovanmarkspool med liner?

Funderar på att köpa annars Smartpool 4ti som ser i princip identisk ut men svart. och några hundringar billigare just nu.

Nej den går inte upp på väggen. Utan när den stöter på så byter den riktining.
Den funkar bra på en ovanmark med liner.
DreamPool 730, Hayward Powerline 60, Saltklorinator FP15, DenForm TP100 Pump, 50kg sandfilter. Komposit trall. Min byggtråd http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7264.0;all

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan