Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Nån som vill se en bild?
Ett annat alternativ vore ju att sätta riktiga lås på grindarna till poolplatsen, och bara köra med bubbelplast.Nån som kör så?
Jag vill ha en ny poolkudde!På den ligger all skit kvar, jag kan spola bort den med vattenslangen och allt hamnar vid sidan av poolen, dessutom isolerar den - och är skitsnyg i mörkret.Nån som vill se en bild?
Jag har ju stroppar nu, och ser det inte som ett problem. Faktum är att vi nog täcker/täcker av vår pool lika fort som de med drag/upprullnings-anordningar gör.Jag tycker inte att det spelar så stor roll hur skyddet ser ut, jag är mer den praktiska typen som vill att det skall:IsoleraSkyddaHålla skiten borta från poolenHelst hålla regnvattnet borta, men det vet jag blir svårt med ett "billigt" skydd.Undrar om inte det första poolskyddet hos hempool skulle funka bättre, det väger ju bara 9 kilo och borde således faktiskt gå att "stroppa" upp ovanför vattenytan, jag tror att poolskydd som ligger an mot vattnet är väldigt oekonomiska när det är kallt ute... Vi kör ju vår pool både vår och höst när det är minusgrader ute nattetid...