Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
1. Jag bestämde mig för att köpa ett spa av en stor amerikansk tillverkare, som därmed är väl beprövade, bra isolerad samt lätt att få fram reservdelar.2. Jag ville ha en lokal serviceorganisation om något händer.
Mitt heter clearwater med balboasystem! Jag är nöjd med spabadet, inga problem med att hålla vattnet rent eller liknande som jag har läst om här på forumet att vissa har problem med fast att dom köpt ett dyrt spabad.Jag byter inte vatten bara för att byta det, är det rent och fint så fortsätter jag använda samma vatten tills man märker av att dte är dags att byta!Självklart kunde vissa saker varit bättre och mer genomtänkt,, locken är ganska kassa (har hört att detta gäller även andra dyra spabad), isoleringen likaså,, men som sagt det är bara att fixa det efterhand som man upptäcker bristerna! Jag kommer nog bygga in fler jets i mitt spabad för att det är kul att hålla på med det,, då köper jag prylarna från mrtubby som jag tycker är väldigt duktiga, dom har många delar till just kinaspan, delar som passar fast i bättre kvalite!Betalar du 3 gånger så mkt så får du ett bättre spabad samt att du får garantier m.m om det skulle vara något...Det finns inte så mkt som kan gå sönder på ett sbabad, det är en plastbalja med lite pumpar o slangar... detta kan man laga eller byta ut själv,,, min ena pump frös sönder en vinter, detta pga konstruktionsfel från min egen sida,, regnvatten letade sig in o sen frös till is o fylldes på av nytt regnoväder osv,, till slut nådde det ena pumpen som gick sönder,,, beställde en ny från mr tubby för 1500kr inkl lev till dörren. bytte pumpen o sen funkade allt som det skulle igen!