Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Helt sant, man kan ju köra obehandlat utomhus om man vill :-)
Angående insidan, belysning funkar bra även i kar som inte har vit insida. Det finns en nackdel med en vit insida och det är att allt i karet som inte är vitt syns väldigt bra. Jag har ett vitt bubbelbad inomhus och skulle inte vilja ha det ute.
Det är just det, bara för att skiten inte syns, så är den inte bara borta. Bättre då att veta att det är rent och fräscht vatten utan flugor, lakritstroll eller ännu värre saker. Se till att få i så lite mög som möjligt och städa ur sånt som ändå ramlar i. Du kommer att få en så mycket bättre upplevelse. Ziggy
Bauhaus har såvitt jag vet ingen egen serviceorganisation och det är den enda återförsäljaren av Camargue. Så det skulle gå bort bara av den anledningen för min del.Angående insidan, belysning funkar bra även i kar som inte har vit insida. Det finns en nackdel med en vit insida och det är att allt i karet som inte är vitt syns väldigt bra. Jag har ett vitt bubbelbad inomhus och skulle inte vilja ha det ute.