Polarpumpen Pool Spa billigt Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Gullberg Jansson Prisvärda pooler! Svenska apotek med tillstånd

Författare Ämne: Bra ledbelysning??  (läst 1128 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad poolbygge edeby

Bra ledbelysning??
« skrivet: mars 29, 2012, 08:58:11:11 »
Har nu börjat chakta och ska snart i med en "Opal Åtta" från Nettopool men inte hittat på någon vettig poolbelysning. Vill ha led belysning men betala 8500:- per lampa har jag ingen lust med någon som har ett tips var man hittar på bra led till ett rimligt pris?

Marknadsledande inom Pooler.

Utloggad KarlINykvarn

SV: Bra ledbelysning??
« Svar #1 skrivet: mars 29, 2012, 09:45:13:13 »
Tja,

Sitter i nästan samma sits, vill byta ut mina 300w's lampor mot led men i sverige kostar de skjortan.
Googla lite PAR56 LED så hittar du tillverkare i kina som säljer CE-märkta saker för runt 75 USD stycket... :-)

Förr: 5m i dia ovanmark med sandfilter
Nu: 6*12m med djupdel. 23kw värmare, saltklorinator. 6*300w lampor, roman-trappa, trampolin, 190m2 trall, 6 hundar, 1 stall, 3 hästar, 2 barn, 1 sambo och lilla jag!

http://otursnisse.blogspot.com/

Jan Pettersson

• Gäst
Jan Pettersson
SV: Bra ledbelysning??
« Svar #2 skrivet: april 16, 2012, 14:44:09:09 »
Köpte min hos LedVision. Har fungerat väldigt bra. Ljuset räcker fint i min pool 3*6 m. Kul med växlande färger också...
http://www.ledvision.se/led-poolbelysning/

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Energisparprodukter

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Bästa pris på poolsvampen.
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!

Notice: Undefined variable: indexbanners4 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 19

Notice: Undefined variable: indexbanners5 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 30

Notice: Undefined variable: indexbanners5 in /home/varmepumpsforum/public_html/poolforum.se/forum/Sources/PortalBlocks.php(3593) : eval()'d code on line 42
Pool Spa billigt Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Svenska apotek med tillstånd