"Fyra
eller fem gånger"? Fyra besök utan avtal 4x3500=14.000... Med avtal 12.000 Har firman funnits så länge att du kan känna dig säker på att de finns kvar om fem år? Tecknade jag den varianten skulle jag se till att ta bort "Fyra eller"..
Skulle något vara
fel så finns fabriksgaranti, och ev fel brukar ge sig till känna rätt snart och ska under den tiden inte kosta dig något. Hände sen något efter garantitiden så skulle jag betala för en reparation, inte nödvändigtvis från leverantören. Och även reparationer har egen garanti, alltså - hur många (olika) fel kan man förvänta sig att den får?
Men alla känner inte likadant. Jag kan förstå att serviceavtalet köper sinnesfrid, och sådan är ovärderlig!
Vilka fel och problem man kan tänka sig att ett spa får hoppas jag andra spa-ägare berättar om för dig, men det går säkert att bilda sig en snabb uppfattning genom att läsa igenom forumets spa-sektion.
