Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Linern som är över ytan och där solen kommer åt, är väldigt svårt att hålla ren. Nästan som solen hinner bränna fast smutsen. Finns det något rengöringsmedel som man kan använd sig ut av mot svår smuts??
Jag skulle vilja fortsätta under ytan.Vi har haft poolen i viloläge under några år. Nu har vi öppnat upp den igen och det var ingen vacker syn.Nu har vi i alla fall fått undan gamla alger och vattnet är nästan helt klart, men vår ljusgröna liner är fläckvis missfärgad. Gul missfärgning.Några förslag?Hugo
Citat från: Hugo skrivet maj 25, 2011, 19:52:48:48 Jag skulle vilja fortsätta under ytan.Vi har haft poolen i viloläge under några år. Nu har vi öppnat upp den igen och det var ingen vacker syn.Nu har vi i alla fall fått undan gamla alger och vattnet är nästan helt klart, men vår ljusgröna liner är fläckvis missfärgad. Gul missfärgning.Några förslag?HugoJag tror att de kommer att blekas med tiden. Det gör mina fläckar. Så länge som vattnet är klart och fint spelar någon fläck kanske inte så stor roll ... egentligen.